مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در شهرکرد برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: مسابقات ورزشی دوومیدانی و شطرنج دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه اول سراسر کشور در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افشین امیریان اظهار کرد: مسابقات ورزشی دوومیدانی و شطرنج دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه اول سراسر کشور از بیست‌ودوم مردادماه لغایت چهار شهریورماه در مجموعه ورزشی شهدا استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به حضور دانش‌آموزان ورزشکار سراسر کشور در این مسابقات به دنبال برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری، خاطرنشان کرد: برای اجرای مطلوب مسابقات ۱۹ کمیته تشکیل خواهد شد که از این بین می‌توان به کمیته روابط عمومی و رسانه، کمیته امور فرهنگی عبادی و فوق برنامه، کمیته مالی و حسابداری، کمیته ارزشیابی، کمیته انضباطی اشاره کرد.

«فخرالدین اسدی» سرپرست عالی مسابقات ورزشی متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات برای یک هزار ۶۴۰ دانش‌آموز ورزشکار و ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی در نظر گرفته شده و هماهنگی‌های لازم با سایر ادارات مرتبط صورت گرفته است.

وی با اشاره به پیش‌بینی حضور حدود دو هزار نفر از سراسر کشور در این مسابقات، گفت: برنامه‌ریزی لازم به منظور اسکان این دانش‌آموزان در سطح استان صورت گرفته است.

آئین افتتاح مسابقات در روز بیست‌ودوم مردادماه با حضور میهمانان وزارت آموزش‌وپرورش برگزار خواهد شد.

کد خبر 589494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.