اجرای جنگ و مسابقه «ایستگاه ترافیک» در پارک صفه

رئیس اداره آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: امروز (چهارشنبه) جنگ و مسابقه آموزشی ترافیکی ویژه خانواده‌ها با عنوان «ایستگاه ترافیک» در میدان گردهمایی پارک کوهستانی صفه برگزار می‌شود.

نرگس یالوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جنگ و مسابقه آموزشی ترافیکی ویژه خانواده‌های اصفهانی با هدف ایجاد نشاط بین کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها و با نگاهی به آموزش مسائل ترافیکی از جمله تابلوهای راهنمایی و رانندگی و گوشزد کردن هنجارها و ناهنجاری‌های ترافیکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه که با عنوان «ایستگاه ترافیک» از سوی اداره آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، تلاش کردیم هر ماه یک‌بار اجرای جنگ و مسابقه آموزشی ترافیکی را به صورت میدانی در شهر داشته باشیم که البته در دوران شیوع کرونا این برنامه اجرا نمی‌شد.

رئیس اداره آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه «ایستگاه ترافیک» امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه_ از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در میدان گردهمایی پارک کوهستانی صفه برگزار می‌شود، تاکید کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی ترافیک می‌تواند بر کودکان و جلوگیری آنها از تخلفات والدین بسیار تأثیرگذار باشد.

کد خبر 589459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.