رویکرد مدیریت شهری یزد حمایت از مردم است

شهردار یزد با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری یزد حمایت از مردم است، گفت: تمام پروژه‌های شهری این کلان‌شهر در راستای توسعه متوازن طرح‌ریزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی یزد، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، افزایش‌هایی در امتیازها و عوارض دولتی و شهرداری‌های کشور به وجود آمد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که مردم در شرایط فعلی با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، تصمیم مجموعه مدیریت شهری یزد بر این شد که سرانه‌های تفکیکی که مردم باید پرداخت می‌کردند، به دفترچه املاک سال ۱۴۰۰ شهرداری بازگردد، به این ترتیب مردم همان سرانه و هزینه سال ۱۴۰۰ را پرداخت می‌کنند و هیچ‌گونه افزایشی برای امسال در عوارض و خدمات به وجود نیامده است.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: این اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در کنار سایر اقدامات، به دلیل ضرورت حمایت اقتصادی از عموم مردم انجام شده است.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری یزد در حوزه درآمدی و هزینه‌ای به صورت پیش‌بینی شده در نظر گرفته می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این اقدام حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیارد درآمدهای شهرداری را کاهش دهد، اما از آنجا که در بخش‌های مختلف مرتبط با امور مردم با افزایش‌هایی روبه‌رو بوده است، این افزایش را منتفی کردیم تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

کد خبر 589442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.