از شایعه تا واقعیت توافق مورایس با تیم‌ملی عراق+عکس

ادعای یک رسانه عراقی درخصوص مذاکره و توافق خوزه مورایس سرمربی سپاهان با فدراسیون این کشور برای هدایت تیم‌ ملی عراق، توسط باشگاه سپاهان تکذیب و یک شایعه تلقی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی‌که خوزه مورایس سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان برای فصل بیست‌ودوم فوتبال ایران منصوب شده است، یک رسانه عراقی مدعی شد فدراسیون فوتبال این کشور با سرمربی سپاهان به توافق رسید!

«خوزه مورایس» سرمربی سرشناس پرتغال بیشتر از یک‌ماه گذشته با عقد قراردادی سه‌ساله به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان انتخاب و جانشین محرم نویدکیا شد.

او در اصفهان و تمرینات سپاهان این تیم را تحت نظر دارد و با کادر فنی‌اش طلایی‌پوشان را برای سال جدید آماده می‌کند.

اما امروز صفحه خبری «Iraq Xtra» ادعایی عجیب درباه مورایس مطرح کرد؛ این صفحه خبری عراقی در این زمینه در خبری اختصاصی نوشت: فدراسیون فوتبال عراق با خوزه مورایس، سرمربی پرتغالی برای سرمربیگری تیم ملی عراق به توافق رسیده است! این سرمربی پرتغالی به همراه ایجنت خود در راه بغداد برای امضای قرارداد است.

از شایعه تا واقعیت توافق مورایس با تیم‌ملی عراق+عکس

اما دقایقی قبل باشگاه سپاهان در خصوص شایعه توافق خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با تیم‌ملی عراق اطلاعیه صادر کرد که به شرح زیر است:

در ساعات گذشته شایعه‌ای در برخی از از رسانه‌ها در خصوص توافق خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تیم‌ملی عراق منتشر شده است.

باشگاه سپاهان ضمن تکذیب این شایعه به اطلاع می‌رساند خوزه مورایس به‌عنوان یک سرمربی حرفه‌ای به قرارداد خود با باشگاه سپاهان پایبند است و اکنون در اردوی این تیم حضور دارد.

کد خبر 589281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.