مشارکت ۹۰ درصدی شهروندان در برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر/ ایمنا مرجع اخبار شهری ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از نکاتی که از آغاز دوره شورای ششم مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته، استفاده از ظرفیت شهروندان در پایتخت است. برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در خیابان ولی عصر (عج) با بهره‌گیری از ظرفیت شهروندان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در هفتادونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری، اظهار کرد: یکی از نکاتی که از آغاز دوره ششم مدیریت شهری تهران مورد توجه قرار گرفت، استفاده از از ظرفیت‌های شهروندان در پایتخت است، معتقد هستم مدیران باید فرهنگ ویژه‌ای را در این موضوع مورد توجه قرار دهند و فناوری متناسب نیز در زمینه استفاده از ظرفیت‌های مردمی ایجاد شود.

وی ادامه داد: برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر که در خیابان ولی عصر (عج) با الهام از آئین پیاده‌روی اربعین و ایام چراغانی نیمه‌شعبان که در تهران قدیم رخ می‌داد، انجام شد، البته طبق اطلاعات به دست آمده، برای برگزاری این رویداد از ۹۰ درصد ظرفیت‌های شهروندان کمک گرفته شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید در زمینه مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر که در خیابان ولی عصر (عج) برگزار شد، آسیب‌شناسی لازم انجام شود، پس از همه‌گیری کرونا برگزاری این مراسم که با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌ها انجام شد قابل تقدیر است، بنابراین لازم است تجربه‌نگاری در این زمینه انجام شود.

وی افزود: نکته قابل توجه دیگر این است که بعضی از رسانه‌ها در برگزاری هر مراسمی سعی دارند، نیمه خالی لیوان را ببینند و سعی دارند ناامیدی را در جامعه تزریق کنند.

نادعلی تصریح کرد: تصاویر موجود از برگزاری این مراسم نشان می‌دهد که تمام اقشار جامعه با هر پوششی و با علاقه خاص به امیرالمومنین (ع) در این مراسم شرکت کردند و مهمانی ۱۰ کیلومتری خیابان ولیعصر (عج) به بهترین شکل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه پس از برگزاری مراسم مختلف انعکاس اخبار اهمیت دارد، اضافه کرد: خبرگزاری سراسری شهر و شهروندی ایمنا اخبار متعدد شورای اسلامی شهر تهران را منعکس می‌کند و نه تنها اخبار پایتخت بلکه اخبار استان‌های دیگر را نیز در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

کد خبر 589230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.