انتقال تجربه مهارت‌های رسانه‌ای به هیئت‌های مذهبی در کارگاه «ره»

مدیر فرهنگسرای رسانه از برگزاری کارگاه انتقال تجربه مهارت‌های رسانه‌ای «ره» (رسانه هیئت) ویژه فعالان و دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا، بهناز عابدی درباره برگزاری کارگاه انتقال تجربه اظهار کرد: کارگاه انتقال تجربه «ره» با هدف کمک به فعالان و دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی اصفهان و ارتقای کیفی تولیدات رسانه‌ای آنها ویژه فعالان و دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی اصفهان بیست‌ونهم و سی‌ام تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: فرهنگسرای تخصصی رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم و رسانه‌ای بودن هر هیئت به برگزاری کارگاه انتقال تجربه به صورت رایگان اقدام کرده است.

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان تصریح کرد: علی‌رضا منصوری، حامد مغروری و محمد نوربیگ از جمله مربیانی هستند که برای تدریس در این کارگاه انتخاب شده‌اند که خود از فعالان هیئت‌ها بوده‌اند و در حوزه‌ای که قرار است آموزش دهند تخصص دارند.

عابدی گفت: این کارگاه در سه حوزه ویرایش صوت و صدابرداری، تدوین و فیلم‌برداری و گرافیک (طراحی پوستر) برنامه‌ریزی شده که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۳۵۵۴۴۰۹۶ تماس بگیرند.

کد خبر 589215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.