بانک‌ها بیشترین میزان مصرف برق را در اصفهان دارند

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: بیشترین میزان مصرف برق در استان اصفهان مربوط به بانک‌ها است که درجه کولرهای گازی را بر عددهای کم تنظیم می‌کنند و مصرفشان زیاد است؛ تاکنون نیز بسیاری از بانک‌ها با اخطار و قطعی برق مواجه شده‌اند. 

سیدمحمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روز بیست‌وهفتم تیرماه، اوج مصرف روز در ساعت ۱۲:۵۵ بوده است که ۴,۷۵۹ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۴,۹۵۹ مگاوات برق مصرف و ۲۰۰ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

وی افزود: اوج مصرف شب در این تاریخ، ساعت ۲۱:۱۲ بوده است که ۴,۴۹۵ مگاوات برق تولید، ۵۰۲۷ مگاوات برق مصرف و ۵۳۲ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: همچنین در روز _یکشنبه بیست‌وششم تیرماه_ اوج مصرف روز در ساعت ۱۱:۰۶ بوده است که ۴,۹۰۸ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۴,۹۷۲ مگاوات برق مصرف و فقط ۶۴ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

نوحی اضافه کرد: اوج مصرف شب در این تاریخ، ساعت ۲۱:۱۳ بوده است که ۴,۴۷۰ مگاوات برق تولید، ۴,۶۶۳ مگاوات برق مصرف و ۱۹۳ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

وی تصریح کرد: به طور معمول روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ اخطار به اداراتی که مصرف زیادی دارند داده می‌شود. پیش از این در هر روز حتی برق ۴۰ اداره نیز قطع می‌شد اما اکنون بیشتر ادارات سقف مصرف را رعایت کرده و تعداد اداراتی که ممکن است برقشان قطع شود به کمتر از ۲۰ رسیده است.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: بیشترین میزان مصرف برق در استان اصفهان مربوط به بانک‌ها است که درجه کولرهای گازی را بر عددهای کم تنظیم می‌کنند و مصرفشان زیاد است، تاکنون نیز بسیاری از بانک‌ها با اخطار و قطعی برق مواجه شده‌اند.

کد خبر 589170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.