مشخصات احتمالی نسخه جدید گلکسی تب A7 فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه ۲۰۲۲ گلکسی تب A7 دارای صفحه‌نمایش TFT و باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رندر گلکسی تب A7 حاشیه‌های ضخیمی در اطراف نمایشگر نشان می‌دهد، پنل پشتی آن نیز دوربین تکی بدون فلاش دارد. در حقیقت، ظاهر آن کاملاً شبیه به گلکسی تب A7 10.4 است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. نسخه ۲۰۲۲ گلکسی تب A7 احتمالاً به صفحه‌نمایش TFT با وضوح ۱۲۰۰ * ۲۰۰۰ پیکسل مجهز خواهد شد، قدرت سخت‌افزاری این محصول را نیز احتمالاً تراشه Unisoc T618 به همراه سه گیگابایت رم تأمین خواهد کرد.

گلکسی تب A7 آینده احتمالاً دارای ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا از طریق کارت microSD خواهد بود. یک باتری ۷۰۴۰ میلی‌امپر ساعتی نیز وظیفه تأمین انرژی آن را برعهده دارد. یک دوربین سلفی شش مگاپیکسلی در پنل جلو و یک دوربین هشت مگاپیکسلی در پنل پشتی محصول ذکر شده تعبیه شده است.

به جز تراشه، دیگر موارد به نسخه ۲۰۲۰ گلکسی تب A7 10.4 شباهت دارد، مدل قدیمی‌تر از تراشه Snapdragon 662 بهره می‌برد. نسخه ۲۰۲۲ گلکسی تب A7 با قیمت ۱۹۹ یورو فروخته خواهد شد، هنوز اطلاعاتی درمورد تاریخ رسمی معرفی این تبلت در دسترس قرار نگرفته است.

شرکت سامسونگ در رویداد بعدی Unpacked خود در ماه آگوست از گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد ۴، گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو رونمایی خواهد کرد. این رویداد در ۱۰ آگوست برگزار خواهد شد و فروش این محصولات از ۲۶ آگوست ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

کد خبر 589106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.