میزبانی تمامی محلات شهر یزد از جشن‌ غدیر

شهردار یزد با بیان اینکه برنامه‌های عید غدیر خانواده محور و برای تمام سلایق اجرا شد، گفت: تمامی محلات و مناطق یزد میزبان جشن‌های غدیر بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی بعد از ظهر امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ در بازدید از مراسم‌های عید غدیر در شهر یزد اظهار داشت: امسال برنامه‌های بسیار خوبی از سوی شهرداری در نقاط مختلف شهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تلاش شد تمام نقاط شهر برنامه‌های شاد و متنوعی داشته باشند عنوان کرد: خوشبختانه امسال در همه نقاط شهر یزد شاهد استقبال بسیار خوب مردم از برنامه‌های بودیم.

محی‌الدینی گفت: یکی از موضوعات بسیار خوبی که در برنامه‌های امسال به آن توجه ویژه‌ای صورت گرفته، موضوع خانواده محور بودن برنامه‌ها است، به گونه‌ای که تمامی برنامه‌ها برای همه اعضای خانواده برنامه‌ریزی شده بود.

شهردار یزد گفت: خانواده محور بودن برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر باعث شد تا اعضای خانواده با یکدیگر اقدام به حضور در این برنامه‌ها کرده و به این صورت زمان تفریح خود را با یکدیگر سپری کنند.

وی ادامه داد: امسال دهه امامت و ولایت در شهر یزد بسیار شاد و با نشاط بود و برنامه‌های جشن و مسابقات همچنان تا روزهای آینده ادامه خواهد داشت و عموم مردم می‌توانند از این جشن‌ها استفاده کنند و بهره ببرند.

محی‌الدینی تصریح کرد: همچنین امسال تلاش شده که تمامی سلایق و بخش‌های جامعه در این برنامه‌ها به صورت ویژه دیده شوند، در همین راستا برنامه‌های مختلف در تمام زمینه‌های هنری، مذهبی، فرهنگی و ورزشی اجرا می‌شود.

کد خبر 589072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.