افزایش پایداری و زیست‌پذیری در هورنزبی

هورنزبی، از حومه‌های نیو ساوت ولز در استرالیا به زودی تحولات زیادی را تجربه خواهد کرد که به افزایش پایداری، زیست‌پذیری و توسعه مشاغل سبز منجر خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران هورنزبی در نظر دارند پروژه عظیمی در سراسر شهرک پیاده کنند تا هرچه بیشتر رضایتمندی را برای شهروندان به ارمغان بیاورند. در این پروژه که مرکز شهر را فرا خواهد گرفت، استراتژی‌های جدیدی برای افزایش پایداری و زیست‌پذیری پیاده خواهد شد، ضمن این‌که مدیران در نظر دارند در اجرای آن، بحران مسکن و بیکاری شهروندان را نیز به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

هورنزبی در قلب منطقه بزرگ شایر واقع شده و به همین دلیل هزاران ساکن را در خود جا داده است، ضمن این‌که در تمام طول سال گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. علاوه بر این، افراد بسیاری برای تحصیل راهی شایر و هورنزبی می‌شوند و به همین دلیل، یک مرکز حمل‌ونقل بسیار مهم به شمار می‌رود.

افزایش پایداری و زیست‌پذیری در هورنزبی

مدیران هورنزبی در نظر دارند طرح شگفت‌انگیزی در شهر پیاده کنند که در نتیجه آن، تا سال ۲۰۳۶ تعداد ۴۵۰۰ خانه و ۵۰۰۰ شغل جدید در سراسر شهر ایجاد خواهد شد. علاوه بر این، فضاهای عمومی هورنزبی نیز تحولات قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و از پایداری بیشتری برخوردار خواهد شد که این امر می‌تواند به سهم خود از طریق کاهش انتشار گازهای آلاینده، در به حداقل رساندن آلودگی هوا نقش مهمی ایفا کند و در نهایت به افزایش کیفیت هوا منجر شود.

قابلیت دسترسی در فضاهای عمومی نیز به طور چشمگیری بهبود خواهد یافت و در نتیجه، تمام مردم با هر میزان توانایی جسمی خواهند توانست در بیرون از منزل به عبور و مرور بپردازند. ساخت خانه‌های مقرون به صرفه از دیگر اقدامات مدیران هورنزبی خواهد بود که همزمان با احداث آسمان‌خراش‌های مسکونی جدید پیاده خواهد شد.

کد خبر 589047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.