تولید آزمایشی آیفون ۱۴ آغاز شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل تولید آزمایشی آیفون۱۴ را آغاز کرده است و قصد دارد تولید انبوه آن را در ماه آگوست آغاز کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با نزدیک‌ترشدن به تاریخ رونمایی از سری آیفون ۱۴، اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت اپل در حال برنامه‌ریزی برای آغاز تولید این سری از گوشی‌های هوشمند خود است. شرکت اپل تولید آزمایشی آیفون ۱۴ را آغاز کرده است و ماه آینده آن را به تولید انبوه خواهد رساند.

اگرچه آیفون ۱۳ فروش خوبی داشته است، اما تحلیل‌گران معتقدند که آیفون ۱۴ تقاضای بیشتری خواهد داشت. با وجود کاهش جهانی فروش گوشی‌های هوشمند، نسل کنونی آیفون‌های اپل به ویژه در چین همچنان فروش قابل توجهی داشته است. کاهش قرنطینه‌های ناشی از کووید -۱۹ به افزایش فروش سری آیفون ۱۳ کمک کرده است.

بیشتر تحلیل‌گران معتقدند که فروش آیفون ۱۴ بیشتر از نسل کنونی این محصول خواهد بود. اپل به تامین‌کنندگان خود نیز اعلام کرده است که فروش بیشتری را برای نسل بعدی آیفون پیش‌بینی می‌کند. با شروع تولید انبوه آیفون ۱۴ می‌توان انتظار داشت که شرکت تولیدکننده جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند خود را در ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی کند.

کد خبر 588672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.