قبوض جامعه هدف بهزیستی رایگان می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: هزینه های آب، برق و گاز جامعه هدف بهزیستی رایگان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وجیهه فلاح محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز _ شنبه بیست‌وپنجم تیرماه_ در سالن جلسات سازمان بهزیستی برگزار شد، با اشاره به اینکه شعار «شروعی دوباره برای بهتر زیستی» برای چهل‌ودومین سالگرد تأسیس بهزیستی انتخاب شده، اظهار کرد: جامعه هدف گسترده بهزیستی که از جمله آن می‌توان به زنان بد سرپرست و بی سرپرست، افراد سو مصرف مواد مخدر، افراد آسیب دیده و… از جمله آنها است مشمول خدمات می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان بهزیستی درگیر مسائل اجتماعی است، افزود: انتظار داریم وظایف و خدمات سازمان بهزیستی در سطح جامعه اطلاع رسانی و بیان شود که این مهم به کمک اصحاب رسانه ممکن است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن با اشاره به اینکه با اعتبارات محدود دولتی ارائه خدمات به تمامی جامعه هدف بهزیستی ممکن نیست، یادآور شد: خود مردم و خیرین بازوی توانمند و کمکی ما در این حوزه خواهند بود.

وی در خصوص رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز جامعه هدف بهزیستی، گفت: خانوارهای تحت پوشش ورود خوبی نداشتند، باید اطلاع رسانی در سطح وسیع انجام شود، جامعه هدف این طرح باید وارد سایت شوند و قبوض خود را ثبت کنند تا از خدمات رایگان استفاده کنند.

فلاح محمدی تصریح کرد: به نام بودن قبض شرط استفاده از این خدمات نیست و تنها با ثبت شماره قبض می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی در خصوص تکدی‌گری و کودکان کار خاطرنشان کرد: ساماندهی تکدی‌گران و کودکان کار جزو اولویت‌های ما است، در این خصوص بررسی کارشناسی صورت می‌گیرد، در برخی موارد درآمد کودک کار نیاز خانواده است که با توجه به محدودیت منابع نمی‌توانیم در این خصوص حمایت ویژه‌ای داشته باشیم.

کد خبر 588642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.