شفافیت به‌معنای اطلاع افکار عمومی از اقدامات شهرداری است

شهردار تبریز گفت: تحقق شفافیت در مجموعه شهرداری و در جریان قرارگرفتن افکار عمومی از تمام اقدامات و اطلاعات، هدف اصلی اجرای سامانه شفافیت است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: با آغاز به کار سامانه شفافیت در شهرداری تبریز، تمام سازمان‌ها، مناطق و شرکت‌های تابعه شهرداری موظف شده‌اند اقدامات، مصوبات صورتجلسه‌ها و قراردادها را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: دستورات لازم به سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تبریز صادر شده است تا با فراهم آوردن بستر لازم، امکان دسترسی و بارگذاری سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برای انتشار قراردادها، مصوبات و صورتجلسه‌ها فراهم شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه هدف از آغاز به کار این سامانه، تحقق هدف والای شفافیت در مجموعه شهرداری است، تصریح کرد: افکار عمومی باید در جریان تمام اقدامات، مصوبات و قراردادهای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه قرار گیرند که در این راستا پس از فراهم شدن بسترهای لازم از سوی سازمان فناوری اطلاعات در اسرع وقت، تمام شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری نیز موظف شده‌اند در کوتاه‌ترین زمان نسبت به بارگذاری اطلاعات قراردادها، مصوبات و صورت جلسه‌ها در سامانه شفافیت اقدام کنند.

کد خبر 588506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.