گوشی جدید زد فولد در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟

جدیدترین گوشی زد فولد با رنگ‌بندی جدید عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ احتمالاً ماه آینده از نسل‌های بعدی گوشی‌های تاشدنی خود، گلکسی زد فلیپ چهار و گلکسی زد فولد چهار رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی زد فولد چهار در چهار رنگ بژ، قرمز تیره، سبز و مشکی و در نسخه‌های مجهز به ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. این محصول در یک مدل با یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز در بازارهای محدودی ارائه می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که گوشی گلکسی زد فولد چهار دارای صفحه‌نمایش عریض‌تر، گواهی IPX8، لولای نازک‌تر، بدنه سبک‌تر و نازک‌تر و بلندگوهای استریو عرضه شود. این گوشی به احتمال زیاد توسط رابط کاربری One UI 4.1.1 بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی گلکسی زد فولد چهار تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری می‌شود.

یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی گوشی گلکسی زد فولد چهار تعبیه شده است، پیش‌بینی می‌شود این گوشی در صفحه‌نمایش داخلی از دوربین زیر نمایشگر ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار باشد. این محصول همچنان از باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1، حسگر اثر انگشت کناریWi-Fi 6، GPS، بلوتوث پنج، NFC، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کرد.

کد خبر 588322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.