زمان اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان مشخص شد + جزئیات

وزیر آموزش و پرورش گفت: از ابتدای هفته آینده با ارسال شیوه‌نامه اجرایی برابر آئین نامه ابلاغی هیات دولت، رتبه‌بندی معلمان عملا وارد فاز اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف نوری امروز _پنجشنبه بیست و سوم تیرماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: شیوه‌ای که دولت سیزدهم در پیش گرفته خدمتگزاری به مردم و رعایت عدالت در میان اقشار مختلف مردم است.

وی مردمی سازی را دیگر خط مشی دولت سیزدهم عنوان و تصریح کرد: این کار سبب افزایش مشارکت و همگرایی میان دولت و مردم شده است.

نوری افزود: شفافیت در کارها دیگر شیوه ایست که این دولت در پیش گرفته است چرا که معتقد است اعتماد مردم افزایش یافته و نشان می دهد کارگزاران و مسئولان نظام با مردم صادق هستند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه تعلیم و تربیت طی یکسال اخیر گفت: تغذیه رایگان دانش آموزی، پرداخت موردی رفاهیات، تکمیل و احداث سالن های ورزشی و چمن های مصنوعی و همچنین تغییر وضعیت بیمه تکمیلی همکاران از جمله اقدامات انجام گرفته بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای هفته آینده هم با ارسال شیوه نامه اجرایی برابر آئین نامه ابلاغی هیات دولت، رتبه بندی معلمان آغاز می‌شود تا بخش اعظمی از مشکلات معیشتی آنها کاسته شود.

نوری همچنین با اشاره به ازسرگیری آموزش حضوری در مدارس کشور از فروردین سال جاری، گفت: بازگشایی مدارس گامی عملی در راستای بسط عدالت آموزشی و تربیتی خواهد بود و امید می رود وضعیت علمی دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو بسیار بهتر از گذشته شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین به متناسب نبودن خروجی این وزارتخانه و آموزش عالی با بازار کار اشاره و تصریح کرد: باید خروجی آموزش ما تولید نیروی کار باشد که این مهم بدون همکاری خانواده‌ها و توسعه هنرستان‌ها میسر نخواهد بود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد، توجه بیشتر به کشاورزی و گردشگری و تغییر نگرش مردم نسبت به دروس هنرستانی شاهد کاهش آمار بیکاری در شهرستان اسلام آبادغرب باشیم.

نوری در پایان کشاورزی و گردشگری را از ظرفیت های بزرگ شهرستان اسلام آباد غرب برشمرد و گفت: بدون شک اگر از این دو ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده شود می توان شاهد رفع و کاهش بسیاری مشکلات اقتصادی بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 588207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.