شهروندان شاهد جدیت عملکرد شورا و شهرداری هستند

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پتانسیل خوبی در حوزه شهرداری وجود داشت که خوشبختانه توسط شهردار وقت شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور مرادلو امروز _پنج شنبه بیست و سوم تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در خصوص آسفالت‌ریزی در سطح شهر انجام شده است و شهروندان شاهد جدیت عملکرد شورا و شهرداری هستند، اظهار کرد: پتانسیل خوبی در حوزه شهرداری وجود داشت که خوشبختانه توسط شهردار وقت شناسایی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شاهد مدیریت مطلوب و علاقمندی به خدمت را از سوی شهردار و پرسنل خدوم شهرداری هستیم، افزود: اتحاد در بین شورا باعث شده تا با همدلی پروژه‌های عمرانی با پیشرفت قابل توجهی اجرا شود.

مرادلو خاطر نشان کرد: انتظار داریم که بدنه اجتماعی را فعال کنیم؛ در پروژه‌های شهری، معابر و بوستان‌ها نگاه متوازن وجود دارد.

وی از افتتاح پروژه آتش نشانی گلشهر کاظمیه در هفته آینده خبر داد و افزود: مرکز معاینه فنی، تقاطع فخری زاده و پارک رز در روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد.

مرادلو در خصوص تهیه کارت شهروندی و کسری این کارت‌ها گفت: در حال حاضر این امر محقق نشده است و تخلفاتی توسط رانندگان به دلیل نبود کارت شهروندی اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: با بازگشایی مدارس نیاز به کارت شهروندی بسیار ضروری است و در نظر است تا کارت شهروندی برای دانش آموزان در مناطق محروم تهیه شود.

کاظم مجتهدی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه با تاکید بر اینکه با مدیریت شهردار تحول عظیمی در بدنه شهر اتفاق افتاده است افزود: برنامه فرهنگی گاوازنگ باید به تأیید کمیسیون فرهنگی می‌رسید که این امر محقق نشده است و کمیسیون فرهنگی پاسخگوی تبعات و انتقادات این برنامه نخواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی افزود: مسئولیت هر گونه ایراد و اشکال در برنامه جشن عید تا عید سینما رو باز گاوازنگ متوجه سازمان فرهنگی شهرداری است.

خرید ۵۲ دستگاه دوربین مدار بسته برای محور پادگان

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در خصوص کارخانه پیور و بحث برون سپاری آن گفت: بنا به درخواست اعضای شورا، شهرداری باید نسبت به تصدی‌گری این کارخانه اقدام می‌کرد که به دلیل سیاست برون سپاری با مشورت دوستان سازمان عمرانی این کار را انجام داد.

وی ادامه داد: در خصوص خرید دوربین مداربسته برای محور پادگان با اشاره به اینکه ارتش ما را ملزم کرده بود تا اواخر خرداد ماه نسبت به نصب دوربین اقدام کنیم افزود: خرید دوربین طی مراحل قانونی در سامانه ستاد قرار گرفت و دیروز پاکت‌های مناقصه باز شد ولی برنده نداشتیم.

فیروز فر ادامه داد: در حال حاضر آسفالت‌ریزی سر درب جدید پادگان در حال اجراست و با برداشتن دیوار شرقی غربی ساخت ادامه معبر انجام می‌شود.

وی از خرید ۵۲ دستگاه دوربین با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال به منظور نصب در محور پادگان خبر داد و یادآور شد: شهرداری تمام توانش را به کار گرفته تا معبر پادگان را در کوتاه‌ترین مدت بازگشایی کند و در این راه یک سری مسائل مربوط به شهرداری نیست و برخی از موارد باید با الزام ارتش انجام شود.

کد خبر 588167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.