قیمت مسکن امروز اصفهان ۲۳ تیر ۱۴۰۱/ اجاره خانه در اصفهان هرماه ۲۰ میلیون تومان!

قیمت مسکن در محدوده خیابان مشتاق هر متر ۲۶ تا ۷۰ میلیون تومان برای آپارتمان اعلام شده است؛ همچنین مبلغ اجاره در این منطقه چهار تا ۲۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلان‌شهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای آپارتمانی از متری ۲۶ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان مشتاق دوم تا متری ۷۰ میلیون تومان در خیابان مشتاق اول می‌رسد.

در لیست آپارتمان‌های ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد، در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در خیابان مشتاق دوم، آپارتمان دو خوابه‌ای با متراژ ۸۰ متر واقع در همان خیابان قیمت هر متر ۲۶ میلیون تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان مشتاق دوم خیابان باغ مشهد خانه‌ای با قدمت بیش از ۱۱ سال ارائه کرده که دربست است، قیمت هر متر از این خانه ۸۵ متری ۴۱ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

خانه ۱۶ میلیاردی در مشتاق اول

همچنین آپارتمانی با متراژ ۲۳۰ متر در خیابان مشتاق اول به قیمت هر متر ۷۰ میلیون تومان برای فروش ارائه شده است که مبلغ خرید نهایی آن را حدود ۱۶ میلیارد تومان تعیین کرده‌اند. این خانه در طبقه اول یک ساختمان شش طبقه واقع شده و قدمت آن کمتر از پنج سال است. این آپارتمان سه اتاق خواب دارد.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی با قدمت بیشتر از ۱۰ سال و متراژ ۱۱۰ متر در خیابان مشتاق دوم ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۲ میلیون تومان اجاره است.

همچنین یک واحد مسکونی ۱۸۸ متری در خیابان مهرآباد ارائه شده که مبلغ رهن آن دو میلیارد تومان است. این واحد مسکونی سه خوابه و قدمت آن بیش از ۱۲ سال است.

به گفته مشاوران املاک منطقه در این منطقه تعداد خانه‌هایی که برای رهن و اجاره در این فصل ارائه شده بیشتر از سایر مناطق بوده اما صاحبان املاک میل به گرفتن مبالغ اجاره قابل توجهی دارند. یک آپارتمان ۲۰۰ متری در خیابان مشتاق دوم به قیمت رهن ۲۰۰ میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده که اجاره آن ماهانه ۲۰ میلیون تومان است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۱۰ متری خیابان مشتاق دوم اجاره: ماهیانه ۱۲ میلیون تومان / ۵۰۰ میلیون تومان رهن
۱۸۸ متری خیابان مهرآباد

اجاره: - / دو میلیارد تومان رهن

۲۰۰ متری خیابان مشتاق دوم اجاره: ۲۰ میلیون تومان / ‏۲۰۰ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

محله قیمت خرید
محدوده خیابان مشتاق دوم متری ۲۶ تا ۷۰ میلیون تومان
محدوده خیابان مشتاق دوم (قدمت ۱۲) متری ۲۶ میلیون تومان
محدوده خیابان مشتاق دوم (قدمت ۱۱ سال) متری ۴۱ میلیون تومان
کد خبر 588072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.