تصاویر جدیدی از گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 منتشر شد

تصاویر جدید گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 لولای بازطراحی شده آن را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این گزارش‌های مختلفی از گوشی تاشو Moto Razr 2022 موتورولا منتشر شده است، این محصول با نام رمز Maven شناخته می‌شود. تصاویر جدیدی از گوشی جدید شرکت موتورولا به اشتراک گذاشته شده است که ویژگی‌های طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهد.

یکی از تصاویر منتشر شده گوشی را در حالت باز نشان می‌دهد گوشه‌های این گوشی در مقایسه با دو مدل قبلی گردتر است و حاشیه پایین نمایشگر آن نیز باریک‌تر است. یک ویدئو نیز در ویبو پست شده است که نگاه اجمالی به طراحی گوشی و عناصر اصلی آن مانند نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر از نسل قبل و تنظیمات جدید دوربین دوگانه و لولای بازطراحی شده را ارائه می‌دهد.

گوشی تاشو Moto Razr 2022 از صفحه‌نمایش تاشو ۶.۷ اینچی P-OLED با مکانیزم لولای کاملاً جدید و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود نمایشگر بیرونی این دستگاه به سه اینچ افزایش پیدا می‌کند؛ در حالی که سیستم دوربین دوگانه دستگاه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین تأیید شده است که گوشی تاشو موتورولا Moto Razr 2022 از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت مدل پایه این محصول در اروپا ۱۱۴۹ یورو خواهد بود.

کد خبر 587992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.