۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
تبلت اقتصادی جدید معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت اقتصادی Nokia T10 با نمایشگر هشت اینچی HD معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت نوکیا اخیراً تبلت اندرویدی اقتصادی خود به نام Nokia T10 را معرفی کرد؛ این تبلت دارای صفحه‌نمایش هشت اینچی LCD با وضوح تصویر HD و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت است. این محصول از تراشه Unisoc T606 بهره می‌برد و با سه یا چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD ظرفیت آن را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهند.

یک دوربین هشت مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در پنل پشتی تبلت Nokia T10 به چشم می‌خورد، این دوربین قابلیت فوکوس خودکار دارد و می‌تواند ویدئوهای 1080p را ضبط کند. یک دوربین دو مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی آن قرار گرفته شده است که برای برقراری تماس ویدئویی مناسب به نظر می‌رسد. انرژی مورد نیاز تبلت ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵۲۵۰ میلی‌امپر ساعتی تأمین می‌شود، نوکیا T10 از طریق USB Type-C با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های تبلت Nokia T10 می‌توان به بلوتوث ۵.۰، وای فای دو بانده، GPS، بلندگوهای دوگانه استریو و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. نوکیا تبلت اندروید اقتصادی خود را در دو نسخه LTE و Wi-Fi-only وارد بازار می‌کند، هر دو نسخه به شتاب‌سنج و سنسور نور محیطی مجهز شده‌اند. مدل وای‌فای نوکیا T10 با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در رنگ آبی اقیانوسی و به قیمت ۱۵۰ دلار از اواخر ماه جاری عرضه می‌شود.

کد خبر 587991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.