حمایت مدیریت شهری از سرخابی‌ها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین وزیر ورزش و جوانان و شهرداری تهران را داریم تا موضوعات مختلف حوزه ورزش در آن دیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _ چهارشنبه بیست‌ودوم تیرماه _ در جمع خبرنگاران و در جلسه مشترکی که با حضور شهردار تهران، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار شد، اظهار کرد: گزارشی در خصوص جلسات مشترک با دو تیم استقلال و پرسپولیس ارائه شد و بهترین اقدام برای حمایت از این دو تیم مردمی این است که در ازای زمین‌هایی که قرار است وزارت ورزش در ورزشگاه تختی به شهرداری به منظور ساخت ایستگاه مترو و نیز بزرگراه شهید شوشتری تحویل دهد، واگذاری این دو ورزشگاه به صورت تهاتر به وزارت ورزش و دو تیم استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: درخواست می‌کنم که تفاهم‌نامه‌ای بین وزیر ورزش و شهردار تهران امضا شود تا موضوعات مختلف حوزه ورزش و مسائل مربوط به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در آن دیده شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مقرر شد تا مقدمات این رویداد و روال قانونی مورد نیاز آن در شهرداری و وزارت ورزش انجام و طی مدت کوتاهی مالکیت این دو ورزشگاه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتقال داده شود.

کد خبر 587942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.