ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای فصلی به شرکتی در شهرداری قزوین

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تبدیل وضعیت نیروهای فصلی به شرکتی در صورت عقد قرارداد آن‌ها در سال جاری می‌تواند دغدغه امنیت شغلی بخشی از جوانان شاغل در شهرداری را رفع کند.

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین درباره لایحه اجاره پارکینگ خودروهای سنگین در شهرک دانش اظهار کرد: یکی از معضلات امروز شهرک دانش و ناصرآباد پارک خودروی سنگین در معابر و کوچه‌ها و ایجاد آلودگی صوتی و بصری در این ناحیه است که البته با حمایت‌های شورا پارکینگ خودروهای سنگین در این ناحیه احداث شد.

وی افزود: لازم است در فاز دوم امکانات رفاهی از جمله تاکسی تلفنی، سرویس بهداشتی مناسب و اسکان موقت برای رانندگان در نظر گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به ضرورت اعطای مشوق‌ها و امتیازات برای کسانی که از این پارکینگ استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهرداری باید برای افراد ساکن در این ناحیه که خودروی سنگین دارند امتیازات و مشوق‌های لازم را ارائه دهد تا شاهد حل معضلات ناشی از پارک خودروی سنگین در معابر این ناحیه باشیم.

اشدری ادامه داد: لازم است تا پلیس راهور هم تمهیدات لازم را برای استفاده رانندگان خودروهای سنگین از پارکینگ فراهم کند و افرادی که از این اقدام سرباز می‌زنند را اعمال قانون کند.

وی با تاکید بر تأثیر امنیت شغلی در ترغیب جوانان به امر ازدواج گفت: این موضوع حتی مهم‌تر از امتیازات تشویقی فرزندآوری است، چراکه برخی جوانان به خاطر نداشتن امنیت شغلی (زوج) کمتر از شرایط اولیه ازدواج برخوردار هستند و شغل ثابت زوج موجب اعتماد زوجه در تأمین معیشت و مسکن می‌شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین افزود: تبدیل وضعیت نیروهای فصلی به شرکتی در صورت عقد آن‌ها در سال جاری می‌تواند دغدغه امنیت شغلی بخشی از جوانان شاغل در شهرداری را رفع کند.

کد خبر 763313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.