طرح توسعه کتابخانه‌ها به شورای شهر ارسال شود

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: برنامه توسعه کتابخانه‌ها در مناطقی از شهر که دچار کمبود هستیم، باید برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارجاع داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن پرآور امروز _چهارشنبه، بیست و دوم تیرماه_ در نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر دزفول، اظهار کرد: عفاف و حجاب نه تنها در اسلام بلکه یکی از لازمه‌های زندگی تمام جوامع بشری است. عفاف و حجاب تنها به بانوان اختصاص ندارد و رعایت آن به مردان نیز بر مربوط است.

وی افزود: مردم همیشه مدافع حیا و عفت عمومی هستند، چرا که حجاب مانند یک صدف در دل خود گوهری دارد امیدوارم تمام افراد از این گوهر گرانبها محافظت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: داشتن کتابخانه عمومی یکی از نیازهای ضروری دزفول است، شهرداری و شورای اسلامی شهر آماده کمک در این حوزه و هستند.

وی اضافه کرد: جمعیت شهرستان نزدیک به نیم میلیون نفر است، توسعه کتابخانه‌ها در دزفول ناقص و جوابگوی این تعداد جمعیت نیست، اگر کتابخانه‌های خصوصی در سطح شهر فعال نباشد، ارائه خدمات دچار مشکل می‌شود.

پرآور تصریح کرد: برنامه توسعه کتابخانه‌ها در مناطقی از شهر که دچار کمبود هستیم برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارجاع داده شود.

کد خبر 587887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.