۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
قابلیت جدید واتس‌اپ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که استفاده از همه ایموجی‌ها برای واکنش به پیام‌های واتس‌اپ امکان‌پذیر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، متا در حال انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای واتس‌اپ است که به کاربران امکان می‌دهد از همه ایموجی‌ها برای واکنش به پیام‌ها استفاده کنند. این شرکت قابلیت واکنش به ایموجی را در آوریل ۲۰۲۲ برای واتس‌اپ معرفی کرد و یک ماه بعد آن را در دسترس عموم قرار داد. از آن زمان تاکنون، امکان واکنش به پیام‌ها فقط از طریق شش ایموجی امکان‌پذیر بود.

هم‌اکنون متا در حال انتشار قابلیتی است که استفاده از همه ایموجی‌ها را برای واکنش به پیام‌های واتس‌اپ امکان‌پذیر می‌کند. این قابلیت از امروز به صورت گسترده در اختیار افراد قرار دارد. با این وجود در صورتی که هنوز به‌روزرسانی واتس‌اپ را دریافت نکرده‌اید، چند روز آینده به آن دسترسی پیدا می‌کنید.

به منظور استفاده از همه ایموجی برای واکنش نشان دادن به پیام‌ها، لازم است انگشت خود را روی یکی از پیام‌های واتس‌اپ نگه دارید، سپس بر گزینه "+" ضربه بزنید و ایموجی مورد نظر خود را در فهرست باز شده انتخاب کنید. واتس‌اپ در تلاش است با ارائه قابلیت جدید خود بیش از پیش با تلگرام رقابت کند. تلگرام به صورت پیش‌فرض واکنش به پیام‌ها از طریق ایموجی‌های متنوع را امکان‌پذیر می‌کند.

کد خبر 587729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.