مجروح شدن راننده ۲۰۶ توسط سارق ۱۷ ساله

سارق ۱۷ ساله‌ای که هنگام سرقت راننده خودرو ۲۰۶ را مجروح کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، شنبه هجدهم تیرماه جاری رسیدگی به پرونده ضرب و جرح راننده پژو ۲۰۶ در خیابان ستارخان از سوی یک پسر ۱۷ ساله در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه ۲۹ (ویژه نوجوانان) و کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد، بامداد جمعه هفدهم تیرماه، مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان درحال گشت‌زنی بودند که درگیری دو سرنشین موتورسیکلت با راننده پژو ۲۰۶ را در خیابان ستارخان مشاهده کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

متهمان پس از مشاهده گشت نیروی انتظامی با موتورسیکلت متواری و مأموران در یک تعقیب و گریز طولانی، موفق به توقف موتورسیکلت متهمان شدند و پسر نوجوان را دستگیر کردند؛ این درحالی بود که یکی از متهمان از چنگال مأموران پلیس گریخت.

سرقت تلفن همراه راننده پژو ۲۰۶ در خیابان ستارخان

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، سرنشینان موتورسیکلت در خیابان ستارخان اقدام به سرقت تلفن همراه راننده پژو ۲۰۶ کردند که متهم ۱۷ ساله پس مشاهده مقاومت از سوی راننده خودرو، وی را هدف ضربات چاقو از ناحیه کتف قرار داده است.

همچنین متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم ضرب و جرح راننده خودرو با سلاح سرد و اقدام به سرقت تلفن همراه با کمک همدستش از راننده خودرو ۲۰۶ در خیابان ستارخان اعتراف کرد. با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۲۹ متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل کانون اصلاح تربیت شد و تحقیقات درخصوص متهم دیگر پرونده که متواری است توسط کارآگاهان پایگاه‌ها دوم پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 587708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.