ناظران محلات پایتخت، انتخاب می‌شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ناظران محله بر اساس نیازهای حوزه مدیریت شهری در محلات به درستی و با توجه به حوزه ماموریتی آن در سطح شهر تعریف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم تیرماه_ در ادامه بررسی طرح «نظام‌نامه مدیریت محله»، اظهار کرد: انتخاب مدیران محلات طی یک فرایند مشخص انجام خواهد شد که در این خصوص دستورالعملی توسط شهرداری تهران تهیه و به تأیید ستاد هماهنگی مشارکت‌های محله‌ای خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اگر حکم مدیر محله از سوی هیئت امنا داده نشود در اصل، نفس مشارکت در نظر گرفته نخواهد شد، ادامه داد: قرار است که مدیر محله با مشارکت هیئت امنا فعالیت کند، لذا با مشارکت هیئت امنا نیز باید انتخاب شود. همچنین در خصوص نحوه انتخاب مدیر محله دستورالعملی تهیه می‌شود که به تأیید ستاد هماهنگی مشارکت‌های محله‌ای خواهد رسید که از این طریق اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نحوه انتخاب مدیر محله نظارت خواهند داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: می‌توانیم ناظران را بر اساس نیازهای حوزه مدیریت شهری در محلات به درستی و با توجه به حوزه مأموریتی آن در سطح محله تعریف کنیم.

کد خبر 587705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.