اصلاح بصری بلوار پیام کمال‌شهر در دستور کار است

شهردار کمال‌شهر با بیان اینکه اصلاحات بصری بلوار پیام در دستور کار مدیریت شهری است، گفت: زمینی به متراژ ۱۳ هزار مترمربع نبش بلوار پیام قرار دارد که پس از ایجاد فضای سبز، می‌تواند چشم‌انداز بسیار زیبایی را در یکی از مبادی ورودی ایجاد کند.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دیدار با مسئولان اداره توزیع برق استان البرز، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد اصلاحات بصری و آزادسازی اراضی نبش بلوار پیام در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد.

وی افزود: در گام بعدی و با هدف رفاه حال شهروندان و زیباسازی بلوار پیام که یکی از معابر پرتردد و مهم شهر است، طی توافقنامه‌ای با اداره برق استان البرز مقرر شد زمینی که در حاشیه ابتدایی بلوار قرار دارد و دارای موقعیت بسیار مناسبی جهت ایجاد بوستان و فضای سبز است، به تملک شهرداری دربیاید و مدیریت شهری طبق قانون معوض آن را به اداره برق تحویل دهد.

شهردار کمال‌شهر خاطرنشان کرد: زمینی به متراژ ۱۳ هزار مترمربع نبش بلوار پیام قرار دارد که پس از ایجاد فضای سبز، می‌تواند چشم‌انداز بسیار زیبایی را در یکی از مبادی ورودی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه تا پایان سال جاری آغاز می‌شود، تصریح کرد: کمال‌شهر به جهت شرایط ساختاری، نیازمند اقدامات ویژه در حوزه مطالعات جمع‌آوری آب‌های سطحی است، این امر نگاه ویژه و مساعدت بیش از پیش مسئولان استانی را می‌طلبد تا با جذب اعتبارات کشوری در حوزه مدیریت بحران از سازمان شهرداری‌های کل کشور، طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی به سرانجام برسد.

کد خبر 587571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.