تنظیم سند مهارت‌افزایی و توانمندسازی کارکنان شهرداری سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان از تنظیم سند مهارت‌افزایی و توانمندسازی کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: تنوع خدمات قابل ارائه به شهروندان ایجاب می‌کند که بهره‌وری سرمایه‌های انسانی افزایش یابد و این مهم از طریق توانمندسازی امکان‌پذیر است.

قاسم ملکدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه حیات هر سازمان به دانش و مهارت نیروی انسانی آن بستگی دارد، اظهار کرد: کارکنان توانمند با کارایی و اثربخشی بالا هم به سازمان و هم به خودشان نفع می‌رسانند.

وی افزود: هر قدر این نیروها روزآمدتر باشند، قابلیت سازگاری سازمان با محیط بیشتر می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها بیش از ۳۰۰ نوع خدمت به شهروندان ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: تنوع خدمات قابل ارائه به شهروندان ایجاب می‌کند که بهره‌وری سرمایه‌های انسانی و کارکنان افزایش یابد و این مهم از طریق توانمندسازی با استفاده از شیوه‌های مهارت افزایی و منتورینگ امکان‌پذیر است.

ملکدار، تنظیم سند جامع مهارت‌افزایی و توانمندسازی کارکنان شهرداری سمنان را در همین راستا دانست و تصریح کرد: این سند با ۲۹ عنوان شغلی و با رویکرد آموزشی به نحوی برنامه‌ریزی شده تا نیروی انسانی با آموزش و مهارت‌افزایی در بازه زمانی دو تا پنج ساله یک کارشناس حرفه‌ای در حوزه کاری خود باشد و وارد حوزه‌های آموزش تخصصی شود.

وی تصریح کرد: کارکنان در سازمان یادگیرنده و توانمند با احساس هیجان، مالکیت و افتخار بهترین ابداعات و ابتکارات را از خود نشان می‌دهند، علاوه بر این با احساس مسئولیت کار می‌کنند و منافع سازمان را بر منافع خود ترجیح می‌دهند که یقیناً رضایت شهروندان را نیز در پی خواهد داشت.

کد خبر 587569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.