پیاده‌روهای منطقه ۳ متحول می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای نهضت پیاده‌روسازی در این منطقه، گفت: امسال عملیات پیاده‌روسازی در چهار خیابان علامه مجلسی،‌ کمال اسماعیل،‌ هاتف و چهارباغ خواجو با هزینه‌ای بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال در دست اقدام است.

محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با هدف ارزش‌گذاری به تردد مطلوب شهروندان در پیاده‌روهای سطح منطقه سه، به‌دلیل ناهمواری‌ها و نازیبایی‌های حاصل از مرمت پیاده‌روها در سالیان گذشته، نهضت پیاده‌روسازی از سال‌های گذشته برقرار است.

وی افزود: عملیات پیاده‌روسازی مسیر شمالی جنوبی گذر قدیمی و صفوی اصفهان حدفاصل میدان امام علی (ع) که از سالیان دور میدان عتیق یا سبزه‌میدان نام داشت تا پل خواجو در سال گذشته اقداماتی انجام شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا اقدام اولیه انتخاب خیابان نمونه بود که مسیر چهارباغ خواجو به این امر اختصاص یافت و عملیات سنگ‌فرش، جدول‌گذاری و نماسازی دیواره‌های ضلع غربی این خیابان انجام شد و پس از آن خیابان‌های نشاط، هاتف و علامه مجلسی در لیست پروژه‌های عمرانی این منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به به پروژه‌های پیاده‌روسازی سال جاری، گفت: عملیات پیاده‌روسازی ضلع شرقی خیابان چهارباغ خواجو از ابتدای سال جاری کلید خورد، همچنین خیابان علامه مجلسی در امتداد پروژه متروی این گذر پیشروی کرده است.

کلاهدوزان با اشاره به تکمیل پیاده‌روسازی خیابان هاتف، اظهار کرد: خیابان کمال اسماعیل یکی از پرترددترین مسیر گردشگران داخلی و خارجی در حاشیه رودخانه است که حدود سه سال پیش سنگ‌فرش شده بود و تنها ضلع شمال غربی آن باقی مانده بود که ابتدای سال جاری حدفاصل میدان انقلاب تا پل فردوسی اجرا و تکمیل شد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه پروژه‌های اجرایی پیاده‌روسازی سطح منطقه سه بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال بوده است که با توجه به تکمیل فاز نخست راهروهای بوستان مشتاق اول، به‌زودی عملیات ادامه این مسیر حدفاصل میدان بزرگمهر تا میدان خواجو اجرایی خواهد شد.

کد خبر 587555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.