آغاز انقلاب طراحی در تاسمانی از طریق دوقلوی دیجیتالی

مدیران تاسمانی، ایالتی در استرالیا، در نظر دارند از این پس از دوقلوی دیجیتال خود برای ایجاد انقلابی عظیم در طراحی، تصمیم‌گیری، بهبود زیست‌پذیری شهری و افزایش آمادگی در مقابل بحران‌های احتمالی آینده در سراسر ایالت بهره بگیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مسئولان شهر تاسمانی قرار است فناوری دوقلوی دیجیتال منحصربه‌فردی را مورد استفاده قرار دهند که یک کپی سه‌بعدی از منطقه خواهد بود و طراحی شهری را در زمینه حمل‌ونقل، مدیریت ترافیک، طراحی زیرساخت‌ها، انرژی و مسکن در تاسمانی متحول خواهد کرد. این فناوری مورد حمایت مالی کمپانی دیجیتالی TasNetworks ۴۲-۲۴ و Enzen استرالیا قرار خواهد گرفت و به ایجاد شهرهایی زیست‌پذیرتر، پویاتر و پایدارتر در سراسر ایالت منجر خواهد شد، ضمن این‌که کارآمدی و بهبودی بیشتر خدمات شهری را در پی خواهد داشت.

مدیران لانسستون در شمال تاسمانی مدعی شده‌اند که پیشروی استفاده از دوقلوی دیجیتال خواهند بود و به عنوان الگوهایی برای سایر شهرهای ایالت در بهره‌وری از این فناوری عمل خواهند کرد.

مدل جدید دوقلوی دیجیتال در تاسمانی می‌تواند از نحوه زندگی در سراسر ایالت رونمایی کند که این اقدام، طراحان، مدیران و توسعه‌دهندگان شهری را به بهبود عملکرد خود در تصمیم‌گیری‌ها و طراحی‌های شهری سوق خواهد داد. در واقع، تمام نهادها و عاملان شرکت توسعه‌دهنده پروژه از تمام اتفاق‌ها و در نتیجه کاستی‌های شهری آگاه خواهند شد و قادر خواهند بود بهتر از قبل به ارائه واکنش در مقابل آن‌ها بپردازند. در نتیجه اقدامات جدید، قابلیت دسترسی به مناطق شهری افزایش خواهد یافت، ضمن این‌که پیاده‌راه‌ها، ترافیک‌های شهری و سایر زیرساخت‌ها، بهبودهای قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. علاوه بر این، فناوری دوقلوی دیجیتال جدید به طراحان شهری امکان تمرکز بیشتر بر ویژگی‌های خاص یک منطقه را می‌دهد که این کار امکان نظارت بر شکل، موقعیت و آگاهی از نقص‌های ساختمانی را فراهم می‌آورد و مدیران را به اعمال اقداماتی برای به حداقل رساندن احتمال وقوع حوادثی نظیر سیل در آینده سوق خواهد داد.

آغاز انقلاب طراحی در تاسمانی از طریق دوقلوی دیجیتالی

کد خبر 587414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.