امدادرسانی به ۲۴۴ آسیب‌دیده از حوادث طی هفته گذشته

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۲۴۴ آسیب‌دیده ناشی از ۸۹ حادثه به وسیله ۱۰۶ تیم عملیاتی این جمعیت طی هفته گذشته، خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از تاریخ یازدهم تا هجدهم تیرماه، اظهار کرد: طی هفته گذشته، به ۸۹ حادثه با ۲۴۴ آسیب‌دیده امدادرسانی شد.

وی با اشاره به حوادث تحت پوشش این جمعیت در مدت مذکور، افزود: در این بازه زمانی ۴۹ حادثه جاده‌ای، ۳۰ خدمت حضوری، پنج حادثه شهری، ۱۲ حادثه صنعتی و کارگاهی، دو حادثه کوهستان و یک حادثه دریایی_ساحلی، توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به تعداد نجات‌یافتگان مدت مذکور، ادامه داد: در امدادرسانی به حوادث رخ داده، ۸۱ نفر نجات داده شدند که از این تعداد ۵۵ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۶ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

انجام ۵ عملیات رهاسازی توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر

وی اضافه کرد: ۲۷۸ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر در قالب ۱۰۶ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۷۸ دستگاه خودروی امدادی آمبولانس در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند و در این مدت پنج عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور، میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع هفت دقیقه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از زمان اطلاع‌رسانی به این جمعیت ۱۰:۴۷ و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای برابر با ۰۱:۱۹:۵۵ بوده است.

کد خبر 587314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.