افزایش تقاطع‌های هوشمند در دستور کار شهرداری قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم با تأکید بر ضرورت بهبود خدمات‌رسانی در پارکینگ‌های عمومی این کلان‌شهر، گفت: مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده به همراه افزایش تقاطع‌های هوشمند شهری در دستور کار شهرداری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، مسعود طبیبی اظهار کرد: باید مشکلات مربوط به برخوردار نبودن این سازمان از درآمدهای حاصل از ارزش‌افزوده و جرایم راهنمایی و رانندگی به نحو شایسته‌ای مدیریت و رفع شود.

وی با تأکید بر ضرورت بهبود خدمات‌رسانی در پارکینگ‌های عمومی شهر قم، تصریح کرد: مکانیزه‌کردن پل‌های عابر پیاده به همراه افزایش تقاطع‌های هوشمند شهری، در دستور کار شهرداری است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره بر تکمیل دوربین‌های نظارتی در پارکینگ‌های عمومی شهر و روند رو به رشد پارکینگ‌های موتورسیکلت، افزود: توسعه پارکینگ‌های عمومی ارتباط مستقیمی با کاهش سرقت و همچنین افزایش نظم و انضباط ترافیکی دارد.

وی در خصوص نسبت به آرام‌سازی و استانداردسازی معابر شهری، خاطرنشان کرد: هوشمندسازی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم بخش حمل‌ونقل و ترافیک در دستور کار است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر ضرورت بهبود خدمات‌رسانی در پارکینگ‌های عمومی شهر قم، گفت: مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده به همراه افزایش تقاطع‌های هوشمند شهری در دستور کار شهرداری است.

کد خبر 587309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.