«خلوت کنج‌ها» در گالری دوران معاصر

نمایشگاهی از نقاشی‌های مهسا شهبازی با عنوان "خلوت کنج‌ها" در گالری دوران معاصر اصفهان برپا شده است. 

مهسا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عنوان نمایشگاه "خلوت کنج‌ها" را از فضای کاری خود انتخاب کردم زیرا نورهایی که بر پنجره و کنج بناهای قدیمی محیط دانشگاه هنر اصفهان می‌تابید سبب ایجاد خلوت من با خود می‌شد و ذهن من را به سمت دغدغه‌هایم می‌برد.

وی با بیان اینکه در سه سال اخیر روی این پروژه کار کردم، ادامه داد: دلیل برگزاری نمایشگاه خلوت کنج‌ها این بود که بتوانم ایرادهای خود را پیدا کنم و مخاطبان خود را بشناسم، همچنین برای ایده‌های بعدی نیز خود را به علاقه‌مندان معرفی کنم و با آنها در ارتباط باشم.

این هنرمند نقاش افزود: در این نمایشگاه ۲۷ اثر در ابعاد متفاوت ۵۰ در ۷۰، ۳۰ در ۴۰ و سایز A4 با تکنیک مداد روی کاغذ و مقوای سفید؛ گندمی و نخودی خلق و ارائه شده است.

به گزارش ایمنا، مهسا شهبازی متولد ۱۳۷۵ در اصفهان است، او دانش‌آموخته مقطع کارشناسی نقاشی دانشگاه هنر اصفهان است.

شرکت در سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ۱۳۹۹، نمایشگاه گروهی نقاشی (نسل نو) گالری دیدار ۱۳۹۹، بیست‌وهفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ۱۳۹۹، هفتمین دوره جشنواره دامون‌فر ۱۳۹۷، دومین دوره جشنواره کارت پستال کاربافو، گالری دیدار (اصفهان)، گالری آبان (شیراز)، گالری هومهر (کرمان)، گالری ابد (تهران)، ۱۳۹۷؛ نمایش آنلاین گالری گمان، ۱۳۹۷، اولین دوره جشنواره هنرهای تجسمی گالری بین‌المللی احسان، ۱۳۹۷، اولین دوره جشنواره طراحی گالری فرزاد ،۱۳۹۶، ششمین دوره جشنواره خوارزمی، ۱۳۹۳، دومین دوره جشنواره دور ریختنی‌های به یاد ماندنی، ۱۳۹۲، جشنواره هنری وزارت آموزش و پرورش، ۱۳۹۱، از جمله فعالیت‌های این هنرمند است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه خلوت کنج‌ها می‌توانند تا پنجم مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به گالری دوران معاصر، واقع در اصفهان، چهارباغ بالا، حدفاصل کاخ سعادت‌آباد و چهارراه نظر، بن بست ۱۳ (کیانجو)، پلاک پنج مراجعه کنند.

خلوت کنج‌ها در گالری دوران معاصر

کد خبر 587299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.