لپ‌تاپ‌های جدید Dell معرفی شدند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ‌های Inspiron 14 Plus و Inspiron 16 Plus دل با پردازنده نسل دوازدهم اینتل معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت آمریکایی Dell لپ‌تاپ‌های Inspiron 14 Plus و Inspiron 16 Plus را معرفی کرد. این دو محصول با تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ وارد بازار خواهد شد. نمایشگر لپ‌تاپ Inspiron 14 Plus از وضوح تصویر Full HD و قابلیت‌هایی مانند ComfortView، کاهش نور DC و کاهش نور آبی بهره می‌برد؛ درحالی‌که نمایشگر Inspiron 16 Plus از وضوح 3K برخوردار است.

لپ‌تاپ Inspiron 14 Plus از هشت یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و حداکثر یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. این محصول به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود، از وای‌فای 6E و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و دارای درگاه‌های مختلفی مانند USB 3.2، پورت HDMI 2.0، تاندربولت چهار و درگاه شارژ است.

لپ‌تاپ Inspiron 16 Plus از وب‌کم Full HD با سیستم کاهش نویز استفاده می‌کند که برای تماس‌های ویدئویی کافی به نظر می‌رسد. این وب‌کم از محدوده دینامیکی گسترده‌ای پشتیبانی می‌کند و میکروفون دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی آن به کاهش نویز کمک می‌کند. محصول ذکر شده با ویندوز ۱۱ و حداکثر یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود، بلندگوهای استریو آن نیز از فناوری دالبی‌اتموس و Waves MaxxAudio Pro پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ Inspiron 16 Plus از وای‌فای 6E و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و درگاه‌های مختلف مانند USB 3.2، پورت HDMI 2.0، تاندربولت ۴ و درگاه شارژ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قیمت مدل پایه Inspiron 14 Plus و Inspiron 16 Plus به ترتیب از ۱۳۵۰ و ۱۸۰۰ دلار آغاز می‌شود، این دو محصول در رنگ سبز تیره وارد بازار خواهند شد؛ زمان عرضه این دو دستگاه هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 587220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.