افزایش ۲۰ درصدی مأموریت‌های تصادفی اورژانس در استان اصفهان

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان از افزایش ۲۰ درصدی آمار مأموریت‌های تصادفی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان، خبر داد.

فرهاد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۶۹ هزار و ۶۸۴ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۵۰ هزار و ۵۸۸ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی و ۱۹ هزار و ۹۶ مورد حوادث رانندگی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد مأموریت‌های مربوط به حوادث رانندگی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است، افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در سطح استان ۱۳ هزار و ۳۵۵ مورد در مناطق شهری و ۵۷۴۱ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به خدمات اورژانس هوایی در سطح استان، تصریح کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری بالگرد امدادی اورژانس به ۱۹ مأموریت اعزام شده و ۲۶ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرده است. از مجموع این مأموریت‌ها پنج مورد مربوط به انتقال بیماران قلبی، چهار مورد مربوط به تصادفات رانندگی و یک مورد انتقال مادر باردار به بیمارستان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۵۹ پایگاه امدادی شامل ۷۹ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج اتاق فرمان برخوردار است.

کد خبر 587053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.