استقرار ۷ پایگاه برای دریافت نذورات عید قربان در اصفهان/استفاده از روش‌های الکترونیکی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان روش‌های الکترونیکی مشارکت در نذر قربانی را تشریح کرد و از استقرار هفت پایگاه برای دریافت نذورات شهروندان در شهر اصفهان، خبر داد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: خیران هر سال در عید سعید قربان با هدف کمک به تأمین معاش نیازمندان و با حضور در پایگاه‌ها و قربانگاه‌های سطح استان، نذورات خود را به خانوارهای نیازمند هدیه می‌کنند.

وی با دعوت از مردم استان برای همراهی در طرح نذر قربانی، افزود: پایگاه‌ها و قربانگاه‌های سراسر استان آماده جذب کمک‌های مردمی به صورت نقدی و توزیع گوشت قربانی خواهند بود. نذورات خیران در روز عید سعید قربان، جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به مسیرهای الکترونیکی کمک‌های مردمی در این روز، تصریح کرد: خیران با پرداخت وجه نذورات خود به شماره کارت ۲۵۰۹ ۰۰۰۰ ۷۳۷۰ ۶۰۶۳ یا با شماره‌گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و از طریق شماره تماس ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ می‌توانند در خرید گوسفند، ذبح و توزیع گوشت قربانی بین خانواده‌های تحت حمایت سهیم شوند.

وی با بیان اینکه ۴۲۲ پایگاه امداد و مراکز نیکوکاری، آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی مردم استان هستند، ادامه داد: هفت پایگاه مستقر در شهر اصفهان در آدرس‌های زیر برای دریافت نذورات شهروندان آماده خدمت‌رسانی است:

خیابان آیت‌الله کاشانی، ابتدای خیابان جامی، کمیته امداد منطقه دو اصفهان

میدان قدس، ابتدای خیابان علامه مجلسی، بن بست صفاتاج، کمیته امداد منطقه یک اصفهان

خیابان شیخ طوسی شرقی (۲۴ متری دوم)، خیابان فجر، پشت پمپ بنزین، مرکز نیکوکاری یوسف زهرا (س)

خیابان ارتش، کوچه آرش(۲۸)، کمیته امداد منطقه سه اصفهان

سپاهان‌شهر، بلوار شاهد، مجموعه ورزشی ولایت

خیابان مشتاق سوم، نرسیده به سه راه پینارت، روبه‌روی گلخانه

خیابان زینبیه، بعد از خیابان عمان سامانی، کارواش محمد

کد خبر 586993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.