تخصیص پساب به فضای سبز شهر نائین

شهردار نائین گفت: به منظور آبیاری فضای سبز از محل پساب فاضلاب شهری، ۱۰ لیتر بر ثانیه پساب به شهرداری نائین تخصیص داده می‌شود.

حسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هیچ نهادی به اندازه شهرداری‌ها با مردم در ارتباط نیست، اظهار کرد: خدمات نیروهای زحمت‌کش شهرداری بر هیچ‌کس پوشیده نیست، خدمت بیشتر و مطلوب‌تر شهرداری بستگی به میزان همراهی و مشارکت شهروندان دارد.

وی افزود: در شهر نائین همدلی میان شهروندان و شهرداری وجود دارد، صبر و شکیبای شهروندان موجب وفاق و همدلی میان کارکنان شهرداری با شهروندان می‌شود، اما مشکلات زیادی گریبان‌گیر شهرداری است و شاید نتوانیم خدمت مطلوب‌تری به شهروندان ارائه دهیم.

شهردار نائین با بیان اینکه نبود درآمد پایدار مهم‌ترین مشکل شهرداری‌ها است، خاطرنشان کرد: چنان‌چه شهرداری در کسب درآمد پایدار موفق باشد، می‌تواند افتخار کند که اتفاق مثبتی در شهرداری رقم زده است، چراکه با یک مصوبه مجلس اعداد و ارقام بودجه تغییر می‌کند و به ضرر شهرداری تمام می‌شود.

شفیعی با اشاره به سفر استاندار اصفهان به شهرستان نائین، گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نائین مصوب شد با پیگیری راه و شهرسازی فاز دوم طرح جامع شهر به اتمام برسد.

وی افزود: در سفر استاندار اصفهان به شهرستان نائین و تاکید وی مبنی بر تخصیص پساب فاضلاب شهری به شهرداری به منظور آبیاری فضای سبز، مقرر شد از خروجی ۵۰ لیتر بر ثانیه پساب فاضلاب شهر ۱۰ لیتر بر ثانیه به شهرداری تخصیص یابد.

کد خبر 586851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.