حلقه هوشمند Ultrahuman بر متابولیسم بدن نظارت دارد

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که حلقه هوشمند Ultrahuman با نظارت بر متابولیسم، تاثیر ورزش و غذاها را بر عملکرد بدن نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، حلقه هوشمند Ultrahuman از نظر طراحی و قابلیت‌ها از حلقه محبوب Oura الهام گرفته است. این محصول از حسگر ضربان قلب، حسگر دما و حرکت بهره می‌برد، اما مانند Oura Ring صفحه‌نمایش و پد لمسی ندارد؛ بنابراین لازم است برای مشاهده داده‌های نظارتی آن به اپلیکیشن Ultrahuman مراجعه کنید. کاربران می‌توانند در این اپلیکیشن مواردی مانند مراحل خواب، ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب و دمای بدن خود را ردیابی کنند.

حلقه هوشمند Ultrahuman از تیتانیوم ساخته شده است و روکشی از جنس کاربید تنگستن برای دوام بیشتر روی آن قرار داده شده است. گزارش‌های ارائه شده حاکی از این است که عمر باتری این محصول با هر بار شارژ چهار تا ۶ روز است. بنیان‌گذار و مدیرعامل Ultrahuman اعلام کرده است که با حلقه هوشمند این شرکت و مجموعه جدیدی از نشانگرهای زیستی متابولیک، علاوه بر اینکه می‌توان متوجه شد چه چیزی بر متابولیسم سطح قند بدن تأثیر می‌گذارد؛ عوامل تأثیرگذار بر متابویسم قند خون مانند کمبود خواب یا مصرف مواد غذایی نیز شناسایی خواهد شد.

حلقه هوشمند Ultrahuman برای پیش‌فروش در دسترس کاربران قرار گرفته است و انتظار می‌رود که عرضه آن از ماه آگوست آغاز شود. این محصول در ابعاد مختلف و چهار رنگ مشکی، خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد. قیمت این حلقه با دسترسی مادام‌العمر به داده‌ها ۲۹۹ دلار خواهد بود. البته شرکت سازنده اعلام کرده است ۳۰۰۰ مشتری اولی که سفارش خود را زودتر از دیگران ثبت کنند، می‌توانند این حلقه هوشمند را با قیمت ۱۹۹ تا ۲۴۹ دلار خریداری کنند.

کد خبر 586828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.