مدیریت شهری تهران در تلاش برای افتتاح پروژه‌های فرهنگی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت‌: مطالبه اصلی شورای اسلامی شهر از شهردار این است که پروژه‌های فرهنگی مانند مجموعه باغ صبا به مرحله بهره‌برداری و افتتاح برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _پنج‌شنبه، شانزدهم تیرماه_ به همراه شهردار منطقه هفت به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی و دیدار با فعالان و نخبگان فرهنگی و شهروندان در این منطقه حضور یافت و اظهار کرد: در چهارمین نوبت از طرح «چهارشنبه‌های فرهنگی» در منطقه هفت حضور یافتیم و ابتدا از موقعیت‌های فرهنگی منطقه مانند مساجد در حال ساخت و تکمیل و سپس از باغ صبا و باغ موزه قصر بازدید کردیم.

وی ادامه داد: مطالبه اصلی در شورای اسلامی شهر تهران از شهردار پایتخت این است که پروژه‌های فرهنگی که در آستانه بهره‌برداری است را با جدیت به مرحله افتتاح برساند؛ مجموعه باغ صبا یکی از همین پروژه‌ها خواهد بود که اگر به بهره‌برداری برسد این مجموعه می‌تواند با توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند سرانه فرهنگی پایتخت را به صورت قابل توجهی افزایش دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زمان افتتاح پروژه باغ صبا، گفت: این پروژه یکی از اقداماتی است که شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در دست اقدام دارد؛ لذا باید مسائل حقوقی این مجموعه و مشکلات مالی آن رفع شود تا به‌زودی شاهد تکمیل و بهره‌برداری این مجموعه باشیم.

وی اضافه کرد: با محوریت فرهنگی در جلسه شورای معاونان منطقه حضور یافتیم و سپس در جلسه‌ای با نخبگان و فعالان فرهنگی منطقه هفت به گفت‌وگو نشستیم، همچنین به رسم هفته‌های گذشته در طرح چهارشنبه‌های فرهنگی با کارکنان شهرداری منطقه دیداری داشتیم و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتیم.

نادعلی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و حضور بین شهروندان در یکی از مساجد منطقه هفت از جمله اقداماتی بود که در این بازدید انجام شد.

وی افزود: سگ‌گردانی در بوستان‌ها، جمع‌آوری معتادان متجاهر و آسیب‌های اجتماعی از جمله معضلاتی است که شهروندان منطقه هفت به آن اشاره کردند، البته شهروندان این منطقه اعلام کردند برای رفع مشکلات موجود در کنار مدیریت شهری تهران هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار منطقه هفت نگاه راهبردی خوبی در زمینه فرهنگی دارد.

کد خبر 586614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.