هدفون ایرپاد مکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

پتنت جدیدی از اپل منتشر شده که نشان‌دهنده مدل بازطراحی شده کیس محافظ هدفون ایرپاد مکس است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل گواهی حق اختراع جدیدی ثبت کرده است که جهشی را در طراحی قاب هوشمند نشان می‌دهد و در حال حاضر با ایرپاد مکس ارائه می‌شود. این پتنت که ژوئن ۲۰۱۷ با عنوان «محفظه‌هایی با گیره‌های مغناطیسی انعطاف‌پذیر» ثبت شده است؛ اخیراً تائیدیه اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده را گرفت.

اپل در این پتنت محفظه‌ای دو قسمتی را با پوشش کامل توصیف می‌کند که از طریق یک جفت نوار و یک گیره مغناطیسی باز و بسته می‌شود. داخل این قاب نیز بخش جداکننده برای قرار گیری هدفون در آن در نظر گرفته شده است.

این گواهی حق اختراع شاید مانند دیگر پتنت‌ها هیچ‌گاه به تولید محصول نهایی منجر نشود و ممکن است اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی مدل جدید ایرپاد مکس باشد، اما در بعضی از گزارش‌ها به این موضوع گزارش شده که شرکت اپل به دلیل بعضی مشکلات توسعه و خط تولید، فعلاً از آن صرف‌نظر کرده است.

شایعات اولیه ارائه شده حاکی از این بود که ایرپاد مکس به هدبندهای قابل تعویض و پد لمسی برای کنترل‌ها مجهز خواهد شد که البته این امکانات در محصول نهایی ارائه نشد. ممکن است ایرپاد مکس جدید از قابلیت‌هایی بهره ببرد که در نسخه اولیه این محصول ارائه نشده است.

کد خبر 586514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.