برقراری جوی نسبتاً پایدار طی ۳ روز آینده/ اصفهان و کاشان گرم‌ترین نقاط استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به برقراری جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده بر استان اصفهان، گفت: اصفهان و کاشان با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین نقاط استان اصفهان محسوب می‌شوند.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده بر استان اصفهان، اظهار کرد: در بیشتر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری، غبارآلود و در ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در نیمه شرقی نیز گاهی وزش باد شدید همراه با گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود، افزود: شرایط مذکور منجر به کاهش دید و کیفیت هوا به ویژه در شرق و تا حدی در مرکز استان می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، ادامه داد: همچنین بیشینه دمای اصفهان ۳۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن ۲۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: خنک‌ترین نقطه استان بوئین‌میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و گرم‌ترین نقطه استان، اصفهان و کاشان با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد است.

هنرمند با بیان اینکه پدیده جاری طی روزهای آینده، ناسالم بودن هوا است، اضافه کرد: پدیده مذکور به علت گردوخاک موجود است و بیشتر در شرق استان دیده و شامل مرکز استان نیز می‌شود. کیفیت هوا نسبت به روز گذشته بهبود یافته و فردا نیز بهتر خواهد شد.

کد خبر 586500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.