ضرورت رسیدن به منابع مالی پایدار با جذب سرمایه‌گذار

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با توجه به محدویت منابع مالی شهرداری اهواز تنها راه برون‌رفت از وضعیت موجود جذب سرمایه‌گذار است.

علی‌مدد هاشم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هدف از شرکت در نمایشگاه سرمایه‌گذاری به میزبانی شهرداری تهران، معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری اهواز و استفاده از تجارب سایر شهرها در این زمینه است.

وی افزود: برخلاف سایر شهرها که سرمایه‌گذارهای بسیاری در سال‌های گذشته جذب کرده‌اند و اکنون با محدودیت ظرفیت سرمایه‌گذاری روبه‌رو هستند، اهواز به علت اینکه عملکرد خوبی در زمینه جذب سرمایه‌گذاری نداشته است، می‌تواند از این نمایشگاه بهترین بهره را ببرد.

عضو شواری اسلامی شهر اهواز ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های عظیم سرمایه‌گذاری، املاک شهرداری اهواز است که بدون استفاده مانده است، این املاک وجه تمایز اهواز با سایر شهرها خواهد بود و زمینه برای حضور سرمایه‌گذار فراهم است، امیدوارم با جذب افراد علاقه‌مند به حضور در اهواز بتوانیم اقدامات مؤثری در راستای منافع شهروندان انجام دهیم.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی در شهرداری اهواز تنها راه برون‌رفت از وضعیت موجود و رسیدن به منابع مالی پایدار، جذب و توسعه سرمایه‌گذاری است.

کد خبر 586468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.