قیمت مسکن امروز اصفهان ۱۵ تیر۱۴۰۱/ اجاره ۱۳ میلیونی در میرزاطاهر!

قیمت مسکن در منطقه۹ شهرداری اصفهان (خیابان میرزاطاهر) هر متر ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومان برای آپارتمان اعلام شده است. همچنین مبلغ اجاره در این منطقه یک تا ۱۳ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلان‌شهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۲۵ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان میرزاطاهر تا متری ۴۵ میلیون تومان در همان منطقه می‌رسد.

در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد، در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در خیابان میرزاطاهر، آپارتمان سه خوابه‌ای با متراژ ۱۶۰ متر واقع در همان خیابان قیمت هر متر ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان میرزاطاهر خانه‌ای با قدمت بیش از ۱۵ سال ارائه کرده که در طبقه دوم واقع شده است، قیمت هر متر از این آپارتمان ۸۲ متری ۱۵ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

خانه ۱۸ میلیاردی در میرزاطاهر

همچنین خانه‌ای با متراژ ۴۰۰ متر در میرزاطاهر به قیمت هر متر ۴۵ میلیون تومان برای فروش ارائه شده است که مبلغ خرید نهایی آن را ۱۸ میلیارد تومان تعیین کرده‌اند. این خانه در طبقه چهار یک ساختمان هفت طبقه واقع شده و قدمت آن کمتر از هفت سال است. این آپارتمان پنج اتاق خواب داشته و امکاناتی ازجمله تراس، انباری، پارکینگ مسقف، کابینت‌های گلس، کف پوش سرامیک و سرمایش چیلر دارد.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی با قدمت بیش از ۱۸ سال و متراژ ۱۱۵ متر در خیابان میرزاطاهر ۳۰ میلیون تومان رهن و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره است است.

همچنین یک واحد مسکونی ۲۳۸ متری در خیابان میرزاطاهر ارائه شده که مبلغ رهن آن ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۱۳ میلیون تومان است. این واحد مسکونی سه خوابه و قدمت آن ۱۰ است.

به گفته مشاوران املاک منطقه در این منطقه تعداد خانه‌هایی که برای رهن و اجاره در این فصل ارائه شده بیشتر از سایر مناطق اصفهان است. یک آپارتمان ۱۳۰ متری در خیابان میرزاطاهر به قیمت رهن ۴۵۰ میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۱۵ متری خیابان میرزاطاهر اجاره: ماهیانه -۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان / ‏ ۲۰۰‬ میلیون تومان رهن
۲۳۸ متری خیابان میرزاطاهر

اجاره: ‬ ۱۳‬ میلیون تومان / ‏ ۵۰۰‬ میلیون تومان رهن

۱۳۰ متری خیابان میرزاطاهر اجاره: - میلیون تومان / ‏۴۵۰‬ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید
محدوده خیابان میرزاطاهر (نوساز) متری ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومان
محدوده خیابان میرزاطاهر (قدمت ۷ سال) متری ۴۵ میلیون تومان
محدوده خیابان میرزاطاهر (قدمت ۱۵ سال) متری ۱۵ میلیون تومان

کد خبر 586367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.