حمایت شورا و شهرداری سیدآباد از طرح‌های توسعه شهری

شهردار سیدآباد چناران گفت: شورا و شهرداری از طرح توسعه شهری در این شهر دارای پتانسیل اقتصادی و گردشگری بدلیل قرار گرفتن جاده آسیایی و ترانزیتی به سمت مشهد مقدس و شهرهای شمالی کشور به صورت جدی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سیدآباد چناران، احسان ترمه در حاشیه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: طرح‌های گردشگری، اشتغال آفرینی و عمران شهری با هدف ارتقای شاخص‌های شهری مورد حمایت و پشتیبانی است.

وی ادامه داد: معتقدیم با اجرای طرح‌های مدنظر چهره سیدآباد متحول شده است و شهروندان از منافع آن بهره‌مند می‌شوند.

شهردار سید آباد چناران گفت: بسیاری از خدمات مناسبی که در حوزه شهری سیدآباد ارائه می‌شوند، محصول تجمع طرح‌ها، ایده‌ها، حمایت‌ها و همدلی‌های اعضای شورای اسلامی شهر سیدآباد است.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری همکاری بسیار خوبی با اعضا و کمیسیون‌های شورای اسلامی دارد تا بتوان خدمات مناسب‌تری به شهروندان فهیم سیدآباد ارائه کرد، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر از مشکلات و کمبودها فراروی حوزه شهری آگاه هستند.

ترمه با تاکید بر اینکه هدف اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری ایجاد وحدت، همدلی، تعامل در راه خدمت بیشتر به شهروندان است، اظهار کرد: به منظور ارائه خدمت بهتر و اصولی، اعضای شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزی لازم را صورت داده و نقشه راه را ترسیم کردند که به‌زودی شهروندان را از طرح‌ها و برنامه‌های این شهرداری مطلع خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، شهر سیدآباد در ۲۰ کیلومتری غرب چناران واقع شده است و هفت هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 586314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.