۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مودم شیائومی HomeWiFi رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مودم شیائومی HomeWiFi با پشتیبانی از فناوری NFC در بازار چین معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی در رویداد اخیر خود محصولات مختلفی مانند گوشی‌های هوشمند سری 12S، لپ‌تاپ بوک‌پرو ۲۰۲۲ و Mi Band 7 Pro را رونمایی کرد؛ این شرکت یک مودم جدید نیز معرفی کرده است که ویژگی‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهد. مودم جدید شیائومی در مجموع از سه باند شامل ۲.۴ گیگاهرتز و پنج گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

مودم HomeWiFi به هشت آنتن و هشت تقویت‌کننده سیگنال مجهز شده است تا برد سیگنال را افزایش دهد؛ این محصول از اتصال همزمان ۶۰۰ دستگاه پشتیبانی می‌کند بدون اینکه تأثیر قابل‌توجهی بر عملکرد آن داشته باشد. از دیگر قابلیت‌های مودم جدید شیائومی می‌توان به امکان کنترل کامل کاربر روی اتصالات اشاره کرد؛ بنابراین افراد می‌توانند به راحتی با فشار دادن یک دکمه روی گوشی هوشمند خود به روتر متصل شوند یا اتصال خود را قطع کنند.

مودم HomeWiFi برای اتصال سری دستگاه‌های هوشمند از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این قابلیت، افراد جدید می‌توانند با اتصال دستگاه مجهز به NFC خود به مودم، بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور به صورت خودکار به شبکه متصل شوند. روتر سه باند شیائومی HomeWiFi با قیمت ۲۲۴ دلار در بازار چین به فروش می‌رسد؛ این محصول فقط در رنگ مشکی عرضه می‌شود.

کد خبر 586282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.