مشخصات مچ‌بند Mi Band  جدید چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مچ‌بند Mi Band 7 پرو با ظاهری مشابه ساعت‌های هوشمند چهارم جولای در چین رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی به‌تازگی مشغول کار روی محصولات مرتبط با تناسب‌اندام بوده است و سال جاری را با عرضه شیائومی S1 و S1 Active آغاز کرد و مدتی بعد در ماه می از مچ‌بند سلامت Mi Band 7 رونمایی کرد. شرکت سازنده به صورت رسمی تأیید کرده است که این مدل چهارم جولای در چین رونمایی خواهد شد.

شرکت شیائومی در حساب کاربری ویبو خود تیزری از مچ‌بند Mi Band 7 پرو به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این محصول تجربه حرفه‌ای در زمینه ورزش و سلامت ارائه خواهد داد. هم‌اکنون اطلاعات زیادی در مورد این گجت پوشیدنی در دسترس نیست، البته یک افشاگر معروف دو تصویر از آن به اشتراک گذاشته است که نگاه دقیق‌تری به این محصول را ارائه می‌دهد.

مهم‌ترین نکته درمورد مچ‌بند Mi Band 7 پرو این است که برخلاف مدل استاندارد Mi Band 7، بیشتر شبیه یک ساعت هوشمند است. نمایشگر مچ‌بند ذکر شده مربعی شکل خواهد بود و انتظار می‌رود که در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شود. مدل مشکی این محصول با بدنه‌ای فلزی همراه خواهد بود درحالی‌که نسخه سفید از بدنه طلایی‌رنگ بهره خواهد برد.

گزارش‌های ارائه شده حاکی از این است که مچ‌بند Mi Band 7 پرو احتمالاً از موقعیت‌یاب داخلی (GPS) برای ردیابی فعالیت‌های کاربر استفاده خواهد کرد؛ این قابلیت در Band 7 استاندارد وجود ندارد، ظرفیت باتری مچ‌بند جدید نیز احتمالاً افزایش خواهد یافت.

کد خبر 586096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.