۲۴پرونده قصاص در استان اصفهان طی یک‌سال گذشته به صلح‌وسازش ختم شد

رئیس‌کل دادگستری اصفهان گفت: ۲۴ فقره از پرونده‌های قصاص و دو هزار و ۵۹۴ فقره پرونده محکومیت‌های مالی به صلح‌وسازش ختم شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از میزان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری درباره عملکرد شوراهای حل اختلاف استان اصفهان، اظهار کرد: در استان تعداد ۱۹۸ نفر همکار قضائی و یک هزار ۵۴۲ همکار اداری به‌صورت افتخاری با شعب شورای حل اختلاف استان همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: استان اصفهان تعداد ۳۳۴ شعبه حل اختلاف فعال دارد که از این تعداد ۲۰۷ شعبه رأی، ۲۸ شعبه صلحی، ۴۶ شعبه روستایی، ۴۹ شعبه اجرای احکام و چهار شعبه تخصصی است.

کاهش ۱۶۹۹ پرونده شورای حل اختلاف استان اصفهان

رئیس‌کل دادگستری اصفهان گفت: طی یک‌ساله گذشته تعداد ۳۲۴ هزار ۹۶ فقره پرونده به شعب شورا وارد و در همین مدت ۳۲۵ هزار ۷۹۵ فقره پرونده مختومه شده است. در این مدت تعداد یک هزار ۶۹۹ فقره پرونده از موجودی شعب شوراها کاسته شده است.

وی تصریح کرد: در ساله گذشته درمجموع تعداد ۶۴ هزار ۱۵۶ فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف با پیگیری اعضای شورا منتهی به صلح و سازش شده است که از آمار فوق تعداد ۵۸ هزار ۷۶۵ فقره مربوط به پرونده‌های شعب و تعداد دو هزار ۷۷۳ فقره پرونده مربوط به پرونده‌های شعبه ویژه زندان و ۲۴ فقره مربوط پرونده‌های قصاص و تعداد دو هزار ۵۹۴ فقره پرونده دارای محکومان مالی است.

کد خبر 585916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.