ادعای نماینده آبادان هیچ مبنایی ندارد

نماینده اصفهان طرح نظام‌نامه‌ای برای کاهش آورد زاینده‌رود از کارون و تخصیص آب پروژه بن- بروجن را سست و بی اعتبار دانست و گفت: این نظام‌نامه در حالی مطرح می‌شود که هزاران قانون، آئین‌نامه و دستورالعمل درباره زاینده‌رود و حقابه‌های کشاورزان در وزارت نیرو وجود دارد وهیچ کدام عملی نشده است.

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نامه اخیر نماینده آبادان به وزیر نیرو مبنی بر تخصیص آب کارون به پروژه بن_بروجن از محل کاهش تخصیص پروژه‌های انتقال آب کوهرنگ یک و دو، اظهار کرد: این موارد با استدلال‌هایی مطرح می‌شود که درباره موضوع صدق نمی‌کند به عبارت دیگر نماینده آبادان به نظام‌نامه تخصیص آب وزارت نیرو استناد می‌کند در حالی که هزاران قانون، آئین‌نامه و دستورالعمل درباره زاینده‌رود و حقابه‌های کشاورزان در وزارت نیرو وجود دارد که که هیچکدام عملی نشده است.

وی افزود: در میان این بدقولی‌ها نظام نامه‌ای مطرح می‌شود تا از آورد زاینده‌رود کسر و آب پروژه بن‌-بروجن تأمین شود، صحبت عجیب و سربالایی است که هیچ مبنایی ندارد.

نماینده اصفهان با انتقاد از طرح چنین نظام‌نامه‌ای گفت: این موضوع آنقدر از نظر استدلال سست است که نمی‌توان درباره آن صحبت کرد.

کد خبر 585896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.