آبگرفتگی در برخی معابر شیراز/شهروندان هشدارها را جدی بگیرند

سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز، با اشاره به وقوع آبگرفتگی در بعضی از معابر این کلان‌شهر، گفت: هشدارهای لازم در این خصوص اطلاع‌رسانی شده بود و درحال‌حاضر نیز نیروهای خدمات‌رسان برای رفع آبگرفتگی‌ها تلاش می‌کنند.

به گزارش ایمنا، غلامرضا غلامی اظهار کرد: با شدت بارش‌ها در شیراز، شاهد آبگرفتگی معابر هستیم که نیروهای خدمات‌رسان شهرداری در صحنه حضور دارند و در حال تخلیه معابر هستند، البته درحال‌حاضر شدت بارندگی به گونه‌ای است که ممکن است تا لحظاتی دیگر سیلاب رودخانه خشک به جریان درآید.

وی با بیان اینکه به‌رغم مسدود بودن کنار گذر رودخانه خشک، شهروندان این مسیر را برای تردد باز کردند، تصریح کرد: شهروندان ابتکارعمل را از دست همکاران شهرداری نگیرند، زیرا این نوع سیلاب قابل پیش‌بینی نیست که چه حادثه و رویدادی را به تصویر می‌کشد.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر در روستای محمودآباد سروستان از شهرداری شیراز اتوبوس اعزام شده و با کمک لودر و کامیون برای تخلیه منازل و مردم اقدام شده است.

وی ادامه داد: شهروندان از ایستادن در کنار پل‌ها و ارتفاعات برای تماشای سیلاب بپرهیزند و محل را ترک کنند و به جای امن بروند.

غلامی با بیان اینکه وزش باد نسبت به شب گذشته شدت بیشتری پیدا کرده است، گفت: از توقف کنار درختان بلندقامت به ویژه خیابان قصرت دشت باید خودداری شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 585880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.