برگزاری همایش کوهپیمایی خانوادگی و طبیعت‌گردی برای شهروندان سمنانی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: برگزاری این همایش‌ها زمینه را برای یک فعالیت طبیعت‌گردی به صورت ورزشی و خانوادگی فراهم می‌کند و موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اعلام خبر برگزاری همایش کوه‌پیمایی با حضور شهروندان و خانواده‌های سمنانی در منطقه کاهش‌شهمیرزاد، اظهار کرد: همایش کوه‌پیمایی خانوادگی در راستای توسعه ورزش همگانی به‌ویژه ورزش کوهنوردی با حضور جمع زیادی از شهروندان علاقه مند به کوهنوردی و طبیعت گردی پس از طی چند کیلومتر پیمایش از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح به صورت رفت و برگشت انجام شد.

وی با تقدیر از شهروندان و دست‌اندرکاران برگزاری این همایش، افزود: برگزاری این همایش‌ها زمینه را برای شکل‌گیری یک فعالیت طبیعت‌گردی به صورت ورزشی و خانوادگی فراهم می‌کند و موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه حرکت و تلاش یکی از ویژگی‌های حیات انسان دارای انگیزه و عاملی برای رشد سلامت و نشاط او است، تصریح کرد: انسان‌های نیازمند حرکت، ناگزیر به تلاش و کوشش هستند و عدم تحرک نه تنها موجب توقف رشد بلکه افسردگی روحی، بروز رفتارهای ناهنجار و از دست رفتن شور و نشاط زندگی می‌شود و در این میان توجه به ورزش و سلامت خانواده‌ها در راستای تقویت بنیان خانواده از اهمیت بسیار بسزایی برخوردار است.

نجم با بیان اینکه در این کوه‌پیمایی، شهروندان از برنامه‌های تفریحی شامل فعالیت‌های ورزشی مانند یوگای خنده و گشت و گذار در فضاهای طبیعی استفاده و اوقات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کردند، گفت: استقبال شهروندان از این برنامه‌ها سبب خواهد شد تا مدیریت شهری اجرای برنامه‌های بیشتری در این حوزه را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش ایمنا، همایش کوه‌پیمایی و طبیعت گردی با حضور شهروندان و خانواده‌های سمنانی در منطقه کاهش شهمیرزاد برگزار شد.

کد خبر 585700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.