قیمت مسکن امروز اصفهان ۱۲ تیر ۱۴۰۱/آپارتمان در بزرگمهر متری ۵۰ میلیون تومان!

قیمت مسکن در منطقه۳ شهرداری اصفهان (خیابان هشت‌بهشت شرقی و غربی) هر متر ۱۷ تا ۵۰ میلیون تومان برای آپارتمان اعلام شده است. همچنین مبلغ اجاره در این منطقه یک تا ۶ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلان‌شهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۱۷ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان هشت بهشت شرقی تا متری ۵۰ میلیون تومان در خیابان بزرگمهر می‌رسد.

در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد، در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در خیابان هشت بهشت شرقی، آپارتمان سه خوابه‌ای با متراژ ۱۸۵ متر واقع در همان خیابان قیمت هر متر ۴۵ میلیون تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان هشت بهشت شرقی خانه‌ای با قدمت بیش از ۱۶ سال ارائه کرده که در ارتفاع منفی ۸۰ واقع شده است، قیمت هر متر از این آپارتمان ۷۰ متری ۱۷ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

خانه ۱۰ میلیاردی در بزرگمهر

همچنین آپارتمانی با متراژ ۱۹۸ متر در خیابان بزرگمهر به قیمت هر متر ۵۰ میلیون تومان برای فروش ارائه شده است که مبلغ خرید نهایی آن را ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تعیین کرده‌اند. این آپارتمان نوساز نمای رومی داشته و طرح داخلی آن به سبک کلاسیک است. حوض، آب‌نما، سیستم صوت، باربکیو، سیستم برق نیمه هوشمند، خواب مستر، لابی مجلل و حمام سنگ گرانیت برزیلی ازجمله ویژگی‌هایی است که صاحب این ملک برای آن مطرح کرده است.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی با قدمت بیش از ۲۵ سال و متراژ ۷۵ متر در خیابان هشت بهشت شرقی ۶۰ میلیون تومان رهن و سه میلیون تومان اجاره است.

همچنین یک واحد مسکونی ۱۶۰ متری در خیابان هشت بهشت ارائه شده است که مبلغ رهن آن ۶۵۰ میلیون تومان است. این واحد مسکونی سه خوابه و نوساز است.

به گفته مشاوران املاک منطقه در این منطقه تعداد خانه‌هایی که برای رهن و اجاره در این فصل ارائه شده بسیار کم است. یک آپارتمان ۱۷۰ متری در خیابان هشت بهشت شرقی به قیمت رهن ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره هر ماه شش میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۷۰ متری خیابان هشت بهشت شرقی اجاره: ماهیانه ۶ میلیون تومان / ‏ ۵۰۰‬ میلیون تومان رهن
۱۶۰ متری خیابان هشت بهشت اجاره: - / ‏ ۶۵۰‬ میلیون تومان رهن
۷۵ متری خیابان هشت بهشت شرقی اجاره: ‬ ۳‬ میلیون تومان / ‏۶۰ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید
محدوده خیابان هشت بهشت شرقی (نوساز) متری ۲۲ تا ۵۰ میلیون تومان
محدوده خیابان هشت بهشت شرقی (قدمت ۱۶ سال) متری ۱۷ میلیون تومان

کد خبر 585642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.